Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Review & Giveaway (Έληξε): Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Αναρτήθηκε από Unknown στις 10/07/2015 05:30:00 μ.μ.


Γειά σας! Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για ένα προϊόν που με έχει αφήσει πάρα πολύ ευχαριστημένη και από την ώρα που κυκλοφόρησε έχει κάνει πολύ καλή επιτυχία. Δεν είναι άλλο από τα καινούρια ματ κραγιόν/μολύβια από την Golden Rose.



Η μορφή τους και μόνο μπορώ να πω ότι κάνει την διαδικασία να βάλεις το κραγιόν σου, πολύ πιο εύκολη! Μπορείς να ακολουθήσεις πιο εύκολα το περίγραμμα των χειλιών σου και τα περιθώρια να κάνεις λάθη λιγοστεύουν.

Αρχικά να πω ότι η τιμή τους είναι στα 3,40 ευρώ. Πάρα πολύ καλή τιμή για την ποιότητα που προσφέρει. Εγώ πήρα αρχικά δύο αποχρώσεις για να δοκιμάσω, το #11 και #02. Είναι ματ όπως είπα παραπάνω, αλλά δεν ξηραίνουν τα χείλη, αντίθετα έχουν μία πολύ βουτυρένια αίσθηση και ανάλαφρη στα χείλη χωρίς να έχεις την αίσθηση ότι στα τραβάει. Έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση, και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα πέρασμα μόνο στα χείλη. Έχουν καλή διάρκεια (5-6 ώρες), και μπορώ να πω ότι σε σύγκριση με τα Velvet Matte κραγιόν τους, αυτά μου αρέσουν και με βολεύουν πιο πολύ. Να προσθέσω ότι είναι Parabens free!!!

Να σας μιλήσω λίγο τώρα για τις αποχρώσεις. Το #11 είναι ένα ρόζ σκούρο, το χρώμα του σάπιου μήλου. Μοιάζει λίγο με το #2 από τα Velvet Matte κραγιόν αλλά είναι λίγο πιο σκούρο. Το βρίσκω τέλειο χρώμα για το φθινόπωρο/χειμώνα και για όλες τις ώρες της ημέρας.





Η επόμενη απόχρωση που πήρα, το #02, είναι ένα σκούρο burgundy χρώμα. Αυτά τα χρώματα είχαν φορεθεί πάρα πολύ το περσινό χειμώνα και θα συνεχίσουν και φέτος όπως φαίνεται. Εγώ προσωπικά, πιστεύω ότι είναι ένα χρώμα που μπορεί να φορεθεί βράδυ, αλλά ήθελα πολύ να αποκτήσω ένα τέτοιο.





Σας έβγαλα και κάποια swatches για να δείτε τα χρώματα πώς είναι πραγματικά.




Εν κατακλείδι είναι πάρα πολύ ωραία κραγιονάκια και πιστεύω ότι θα βολέψουν πολλές κοπέλες. Ήταν πολύ καλή κίνηση από την Golden Rose να βγάλει κραγιονάκια σε τέτοια μορφή. Σίγουρα θα αναζητήσω και άλλες περισσότερες αποχρώσεις στην επόμενη αγορά μου!!!

Τώρα έχω μία σημαντική ανακοίνωση να σας κάνω!!! 
Διοργανώνω τον πρώτο μου διαγωνισμό στο Facebook σε συνεργασία με την Golden Rose για να σας δώσω κάποια δωράκια και να σας ευχαριστήσω που στηρίζετε το blog μου και εμένα.
Αρκεί να πάτε στην σελίδα μου στο Facebook εδώ και να ακολουθήσετε τα βήματα του διαγωνισμού.
Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Οκτωβρίου και ο νικητής θα ανακοινωθεί στο Facebook αλλά και εδώ στις 22 Οκτωβρίου!!!

Σας ευχαριστώ και περιμένω τις συμμετοχές σας!!!

Φιλάκια!!!



11 σχόλια :

Eleftheria Siatira on 7 Οκτωβρίου 2015 στις 9:57 μ.μ. είπε...

Πολυ ωραια κραγιονακια!

Unknown on 8 Οκτωβρίου 2015 στις 11:23 π.μ. είπε...

Ναι είναι υπέροχα!!! Τα έχω λατρέψει!!!

Ανώνυμος είπε...

Φαίνονται πολύ όμορφα! θα τα δοκιμάσω!!

mynonboringworld on 12 Οκτωβρίου 2015 στις 3:31 μ.μ. είπε...

ωραια κραγιονακια!!

Study About Fashion on 13 Οκτωβρίου 2015 στις 5:48 μ.μ. είπε...

Θέλω να τα δοκιμάσω από τότε που βγήκαν στην αγορά! Η πρώτη απόχρωση μου αρέσει πολυ γιατί μπορείς να τη φορέσεις κάθε μερα! Φιλιά!
http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

Unknown on 17 Οκτωβρίου 2015 στις 2:42 μ.μ. είπε...

Ναι είναι απίθανη απόχρωση!!! Την έχω καταευχαριστηθεί και εγώ μέχρι στιγμής!

So Sof on 26 Οκτωβρίου 2015 στις 12:44 π.μ. είπε...

Υπέροχα χρώματα, το #02 όμως με κέρδισε!! Θα τα δοκιμάσω σύντομα :)

Unknown on 26 Οκτωβρίου 2015 στις 2:37 μ.μ. είπε...

Ναι είναι υπέροχο και το #2!!! Αν και είναι λίγο πιο σκούρο στην πραγματικότητα απ΄ότι στην φωτογραφία! Το #5 που είναι σχεδόν ίδιο είναι λίγο πιο ανοιχτό!

Stevista on 2 Νοεμβρίου 2015 στις 11:17 μ.μ. είπε...

Καλώς σε βρήκα Νικολέτα! Πολύ όμορφες και οι 2 αποχρώσεις, ειδικά η 11! Λες αν κάποιος έχει την απόχρωση #2 στα velvet matte αξίζει να δοκιμάσει και την #11 στα μολύβια; Φιλιά :) x

Unknown on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 12:12 π.μ. είπε...

Καλώς ήρθες στο blog μου Στέβη!Ναι αξίζει να το δοκιμάσεις!Προσωπικά εμένα μου αρέσει πιο πολύ το 11! Θα έλεγα ότι είναι πιο ζωντανό χρωματάκι από το 2 των velvet matte!

Stevista on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 12:13 π.μ. είπε...

Θα πάω να το τσεκάρω από κοντά τότε! Σ'ευχαριστώ ;) x

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos