Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Skin Care Routine 2016

Αναρτήθηκε από Unknown στις 5/29/2016 08:00:00 π.μ.


Γειά σας ομορφιές μου!!!! Καλώς σας βρήκα πάλι μετά από την παύση λίγων μηνών που έκανα!!! Μου λείψατε και εσείς και το blog μου απίστευτα όλο αυτόν τον καιρό!!!

Αποφάσισα το πόστ της επιστροφής να είναι ένα επετειακό, γιατί όπως είδα πριν 1 χρόνο ανέβηκε το 1ο μου πόστ με θέμα την περιποίηση του προσώπου μου!!! Οπότε τώρα θα σας δείξω την τωρινή μου ρουτίνα! 
Αυτό σημαίνει επίσης ότι το blog μου έγινε 1 χρονών!!! Yeiii!!!!
Πάμε να τα δούμε σιγά σιγά...

Ξεκινώντας με τον καθαρισμό πρώτα και ειδικά με το ντεμακιγιάζ, έχω αρχίσει τον τελευταίο καιρό να χρησιμοποιώ 2 προϊόντα που αμέσως τα λάτρεψα.
Είναι το Νεράκι Ντεμακιγιάζ Micellaire και το διφασικό Ντεμακιγιάζ ματιών Express 2 σε 1, από την Garnier.



Είναι και τα δύο πολύ καλά προϊόντα. Το Micellaire αφαιρεί πολύ ικανοποιητικά το μακιγιάζ χωρίς να κάνει ερεθισμούς στο πρόσωπο, και το ντεμακιγιάζ ματιών μπορεί να βγάλει μέχρι και το αδιάβροχο μακιγιάζ με ευκολία. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι δεν είναι καθόλου λιπαρό όπως άλλα αντίστοιχα προϊόντα στην αγορά, και δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου.

Όμως όσο και να επιμένει η Garnier ότι δεν είναι ανάγκη να ξεβγάλεις το Micellaire, εγώ δεν αντέχω μετά από ντεμακιγιάζ να αφήνω το πρόσωπό μου χωρίς να το πλύνω.
Οπότε μετά πάντα συνεχίζω με το τζελ καθαρισμού προσώπου Pure Active Fruit Energy, και αυτό επίσης από την Garnier. Το συγκεκριμένο προϊόν σας το έχω ξαναδείξει σε παλαιότερο πόστ, και ακόμα το λατρεύω, τόσο γιατί μου καθαρίζει πολύ καλά την επιδερμίδα του προσώπου μου, τόσο όσο και για την φανταστική φρουτένια μυρωδιά του!


Συνέχεια έχει η κρεμούλα ματιών....πήρα πρόσφατα την κρέμα-τζελ Siberian Ginseng από την Natura Siberica. Όπως υποστηρίζει η εταιρία, πρόκειται για μια ενυδατική, αντιρυτιδική, συσφικτική κρέμα-τζελ ματιών που μειώνει τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο.



Πρήξιμο στα μάτια μου δεν είχα ποτέ, αλλά μαύρους κύκλους είχα από τις πολλές ώρες στον υπολογιστή. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μου ξεθώριασε τους μαύρους κύκλους, όχι εντελώς (μην ζητάμε και θαύματα!) αλλά έκανε πολύ καλή δουλειά. Αυτό που μ'αρέσει επίσης είναι ότι απορροφάται πολύ γρήγορα!!!

Συνέχεια τώρα έχει και η πιο πρόσφατη συνήθειά μου στην περιποίηση της επιδερμίδας μου, που είναι ο ορός Drops of Youth Concentrate από τα Body Shop. Αποφάσισα ότι το δέρμα μου χρειάζεται ορό όταν είδα ότι είχε αρχίσει να έχει πιο θαμπή όψη. 



Έτσι ξεκίνησα να ψάχνω έναν ορό που να μην είναι λιπαρός, αφού έχω λιπαρό δέρμα, αλλά ούτε και να απευθύνεται αποκλειστικά σε μεγαλύτερες ηλικίες. Έτσι μετά από έρευνα που έκανα κατέληξα σε αυτόν τον ορό. 
Δεν είναι καθόλου λιπαρός αν και ενυδατώνει την επιδερμίδα, και όσο καιρό το χρησιμοποιώ παρατήρησα ότι βελτίωσε την ποιότητα του δέρματός μου και είναι πιο λαμπερό! 

Πάμε τώρα στις κρέμες που βάζω. Όταν πλένω πρωί το πρόσωπό μου βάζω μια κρέμα-τζελ από την Bioten, την Skinnergy break free. Είναι κρέμα για λιπαρές επιδερμίδες, που αφήνει ματ αποτέλεσμα και απορροφάται πολύ γρήγορα. Επίσης έχει SPF 15 και γι αυτό είναι και ο λόγος που την βάζω πάντα πρωί.


Η άλλη κρέμα που χρησιμοποιώ είναι η Sebium Global από την Bioderma. Είναι μια κρέμα-θεραπεία, που στοχεύει στην αντιμετώπιση των σπυριών και μαύρων στιγμάτων και στις αιτίες που τα προκαλούν.
Έχω παρατηρήσει ότι όσο την χρησιμοποιώ έχουν περιοριστεί τα σπυράκια που βγάζω και οι πόροι του δέρματος έχουν ελαφρά μειωθεί. Επίσης αυτό που είδα, επειδή ουσιαστικά είναι θεραπεία για τα δέρματα που έχουν τάση για ακμή, προκαλεί ξηρότητα σε κάποια σημεία και ειδικά στα σπυράκια.
Στο θέμα αυτό της ξηρότητας με έχει σώσει ο ορός που χρησιμοποιώ πριν την βάλω.

Τέλος, ένα προϊόν που χρόνια τώρα δεν το έχω αποχωρηστεί καθόλου, είναι το Tea tree oil από τα Body Shop. Το χρησιμοποιώ για την πιο εντατική αντιμετώπιση τοπικά στα σπυράκια για να τα μαράνει και καταπραϋνει πιο γρήγορα.




Αυτά ήταν και από εμένα και από το πόστ της επιστροφής μου!!!
Ελπίζω να το βρήκατε αρκετά ενδιαφέρον!!!

Πείτε μου εσείς τι προϊόντα χρησιμοποιείται για την περιποίηση του προσώπου σας και ποιά είναι τα αγαπημένα σας???

Τα λέμε στο επόμενο πόστ....μέχρι τότε Φιλάκια Πολλά!!!!



2 σχόλια :

Eleftheria Siatira on 30 Μαΐου 2016 στις 10:27 μ.μ. είπε...

Ομορφα προιοντα χρησιμοποεις!
Το τζελ καθαρισμου της Garnier θα το αναζητησω!

Unknown on 30 Μαΐου 2016 στις 10:36 μ.μ. είπε...

Ευχαριστώ Ελευθερία!!! Ναι να το δοκιμάσεις...μου αρέσει πάρα πολύ!!! Το βρίσκω εύκολα σε μεγάλα σούπερ μάρκετ!

Δημοσίευση σχολίου

 

Nickole's World Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos